Wednesday, July 7, 2010

Majlis Tunang!!

2 july 2010 (Jumaat) aku bertunang?? biar betul,aku mimpi ke? ermmm...rase nyer xsangka plak jd mcm nie.tibe2 leh jd tunang org?? sebenarnya aku xrancang ape2 pun,sume nyer terjadi dgn tibe2 tp alhamdulilah sume nyer ok dan ini yg aku harapkn.simple n xpayah kuar duit byk "kedekut" bkn xnk buat mcm org lain tp klu tuhan nk permudahkn lg kerja kite so ok la tu alhamdulilahh..tp bace doa selamat lah utk tmbh berkat lg.thanks pd mak ayah aku sbb terime bf aku tuh erk dgn seadanya..

4 comments:

Mummy_HanaHafizh said...

seronok..
congratulations and gud luck..
jaga diri baik2 k..
ingt, dah jadi tunangan org tu... :-)

SuE @ yA yA said...

thanks...erm..dh xleh nakal2 lg erk..huhu

elle said...

sueyaya dah tunang???? wahhhh

congratss. ni kena story ni...

SuE @ yA yA said...

dh gatal..uhuhuk..
so ko bila lg?

Followers